tirsdag den 20. august 2013

Så er der en måned og 1 dag tilbage

Tiden flyver af sted og om kun 1 måned og 1 dag mødes vi til søskendekursus på Ådalskolen. Det bliver rigtig sjovt og vi har glædes os rigtig længe. Der er stadig lidt flere kursuspladser så kender du et barn, som kan svare "ja" til følgende spørgsmål er det bare med at skynde sig:

1. Jeg er mellem 9-12 år
2. Jeg har en bror eller søster med et handicap
3. Jeg kan deltage følgende dage 21/9 - 5/10 - 2/11 og 3/11
4. Jeg har lyst til at være sammen med andre børn der også har en søskende med et handicap
5. Jeg har lyst til at dele mine historier og oplevelser med andre og måske få sat ord på det som jeg nogle gange synes er svært
6. Jeg er fyr og flamme. Så skal du få dine forældre til at hjælpe dig med at ansøge kommunen om et kursustilskud (§41)

Indtil vi ses er du velkommen til at klikke her på Bloggen og få flere oplysninger.

På gensyn Birgit, Birgitte, Marc og John



Ingen kommentarer:

Send en kommentar