søndag den 23. oktober 2016

Fra sidste søskendecamp siger en af vores søskende

“Det er gået op for mig, at det slet ikke er de begivenheder og oplevelser, jeg har med min bror, som giver mig de følelser jeg har, men derimod den måde jeg tænker om oplevelserne på. Hvis det var oplevelsen, som gav mig følelsen, så ville alle mennesker, der var ude for den samme oplevelse jo opleve det på samme måde og det gør vi jo ikke, vel?” Nej det gør vi ikke. Og hvor var det bare fantastisk fint og korrekt formuleret af bare en pige på 11 år, som har deltaget på Ådalskolens søskendekursus i Ringsted må vi sige. Ja vi bliver faktisk rigtig stolte for det bevidner, at man som søskende flytter sig efter et kursusforløb hos os. Det forklarer nemlig, at du selv er herre over, hvad og hvordan du vil opleve og se på og føle det, der sker for dig. At blive opmærksom på ens egne tanker er guld værd - ikke en banebrydende nyhed, men noget der afgjort gør en forskel. Når 11 søskende i næste weekend mødes på søskendecampen vil vi glæde os meget til at lære jer mere om dette værktøj. Det kan for øvrigt bruges i alle sammenhænge. Så du kan godt begynde at glæde dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar